onsdag den 3. april 2013

Hektiske fjorten dage: DEL TO: Tranlokations tårerne, og gulvet, der gyngede , så jeg troede, det skulle brase sammen på VEGA under Dúné koncert:)

OKAY Jeg fik mit bevis, og mor var med til translokationen. Der var masser af champagne, god mad rødvin og vidunderlige mennesker som jeg har gået i skole med i halvandet år, og
jeg må indrømme, at da jeg stod deroppe kneb jeg en glædestårer fordi, at jeg havde bestået den afgørnde del af mit voksenliv. JEG HAVDE FÅET MIN UDDANNELSE NU og mit bevis derpå ;)

ENDELIG, er jeg trådt ind i de voksnes rækker og det fejrede en god veninde, og jeg med at tage på VEGA og høre Dúné den 30 /3 -2013.

Jeg har fundet de bedste billeder derfra og lagt dem ud her også.

DÙNÈ på VEGA





 Jeg BESVIMEDE, da jeg kom hjem og så overstående billede.  OG SÅ lidt mere da jeg så det understående billede på mit kamera klokken 4 om morgenen . 

ÅÅRRRRH  mit lille hjerte. Det smelter jo fuldstændigt.

Det næste billede har jeg valgt fordi, at jeg ikke kunne stå for det der brøl.

Dette er så et billede, som jeg har valgt fordi OLES dans er helt fantastisk



Der er to billeder tilbage, og det er så af OLE i dyb koncentration ved keyboardet, og det bedste "fælles" billede, som var skarpt.






SELVE koncerten var en helt fantastisk og unik oplevelse! Jeg var I LIVE. ISÆR da jeg mærkede musikken trænge ind i krop og sjæl men også fordi, jeg blev glad for, at gulvet i VEGA holdt til alle os som hoppede og dansede. DET gyngede og knirkede. Det siger ikke så lidt om Dúnés evner for at få folk til at danse og være i nuet. Tre stjerner UD AF TRE  stjerner til Dúné for den oplevelse.





















Ingen kommentarer:

Send en kommentar